Uzmanlardan 25 logo tasarım ipucu
Uzmanlardan 25 logo tasarım ipucu
Harika logo tasarımı, tasarım becerileri, yaratıcı teori ve becerikli bir uygulama karmaşık bir karışımını gerektirir. Tuzlarına değer herhangi bir tasarımcı, amaca uygun bir logo oluşturabilir; ancak sanatın tüm yönlerini hakim kılmak gerçekten zaman alır
Tabii ki logo tasarımı markalaşmanın sadece küçük bir alt kümesidir ancak logo veya marka markası çoğu marka bilinci oluşturma şemasının kalbi olarak kalır.
Marka bilgisine sahip profesyonellerle, iyi logo yaratmanın inceliklerini ve harika bir logo olarak nitelendiren şeyleri anlattık . Dolayısıyla, araştırma aşamasından, logo tasarım atölyesinin farklı aşamalarına ve markanın uygulanmasına kadar, marka bilinci oluşturma çalışmalarınızı geliştirmenize yardımcı olacak 25 pro logo tasarım ipucu.
Logo tasarımı araştırma ve stratejisi
Kalemin herhangi bir yeni logo tasarım projesine kağıt vurmadan önce, kapsamlı bir araştırma gereklidir. Sürecin bu önemli ilk aşamasını çivileyen beş logo tasarım ipucu.
01. Rekabetinizi anlayın
Bir logo tasarımı konseptinde çalışmaya başlamadan önce, hedef pazarınızı kapsamlı bir şekilde araştırdığınızdan emin olun. Müşteriniz, başlamanız için rakipleri hakkında bazı bilgiler sağlayabilmelidir.
Rakip takımlarındaki tüm logoları karşılaştırın. Bu araştırma, pazar sektöründe yerleşik bazı marka sözleşmelerini açığa çıkarabilir ve bazen tanıdık görsel dernekler kullanarak bu süreçte yardımcı olabilir.
Ancak unutmayın ki dünyadaki en tanınmış logo tasarımlarının çoğu, eğilimleri kaçınılması ve farklı düşünmesi nedeniyle öne çıkıyor.
02. Doğru soruları sorun
Strateji, marka bilinci oluşturma sürecinin giderek daha önemli bir parçası haline geliyor. Bunun uygulamada ne anlama geldiğini sık sık projenin ölçeğine bağlı olarak değiştirebiliriz, ancak hepsi doğru soruları sormakla başlar.
Michael Johnson'ın " Branding: In Five and a Half Steps" adlı kitabı , Johnson Banks'ın yaratıcı sürecine adamış ve marka stratejisini şimdiye kadar umduğumuzdan çok daha ayrıntılı biçimde formüle etmek gibi karmaşık sorunları kapsıyor.
İçinde, Johnson, üzerinde çalışmakta olduğunuz markanın şu altı şeyi bir başlangıç noktası olarak istemektedir:
- Neden buradayız?
- Ne yapacağız ve nasıl yapacağız?
- Bizi farklı yapan şey nedir?
- Kime burdayız?
- En çok neye değer veriyoruz?
- Kişiliğimiz nedir
03. İşlem sırasında esnek kalın.
Bir strateji oluşturduktan sonra onu bir adım atmanız gerekmez. Johnson Banks'ın yaratıcı sürecinin ekstra yarım adıma sahip olmasının bir nedeni var: "ve bunu nasıl yapacağız" sorunun bir parçası, strateji ve tasarım arasındaki gri alanı temsil ediyor.
Johnson'a göre, bu iki yönlü bir yol olabilir. Teoride çalışan bazı kavramsal ve stratejik fikirler, görselleştirildiğinde uygulamada ayrı düşebilir; Buna karşılık, tasarım aşamasında sol sahadan çıkan çekici bir görsel çözüm, ikinci aşamaya geri dönebilir ve geriye dönük olarak stratejiyi geliştirmeye yardımcı olabilir.
04. Bir markanın mirasına saygı gösterin
Geniş bir trend olarak gösterilen sözde 'retro markalaşma' hareketi, 1960'lı yılların orijinalini yeniden canlandıran ve Computer Arts dergisinin 2016 yılında yaptığı 2016'daki beğenilen Marka Etkileri Ödülleri'nden birini kazanan Kuzey'in çok övgüyle karşıladığı Co-op rebrandı tarafından başlatıldı. süreci.
NatWest ve Kodak birkaç ay içinde takip etti, ancak burada CB'de, retro tasarım trendine karşı dikkatli olmamız gerektiğini savunduk . Bununla birlikte, orijinal mirasın ve kullanılmayan potansiyelin bir işarette bulunduğu yerde, bebeği banyo suyuyla dışarı atmamak ve öne çıkarmayı düşünün.
Kuzey doğudaki kurucu Stephen Gilmore, Computer Arts basında 259 sayılı makalede "Öfkesini bir tarafa koyup başkaları tarafından yaratılan tasarımları göz ardı etmemek ve evrimi ve devrimi göz önünde bulundurmak hayati bir gerekliliktir" dedi.
05. Unutmayın: logo yalnızca bir üründür
Marka Etki Ödülü hakimleri Bruce Duckworth ve Mark Bonner'in 2016'nın yargılama gününde çekilen bu videoda tartıştıklarına göre, logo tasarımı modern markalaşma sürecinin yalnızca küçük bir parçasıdır.
Bonner'in söylediği gibi, piramit tersine döndü: İnsanlar artık çok çeşitli dokunmatik noktalardan bir markayla girişiyor ve logo her zaman bir markayla ilk temas noktası değil.
Logo tasarımınızı geliştirirken bunu göz önünde bulundurun: çok yönlü ve esnek kalın ve amblemin paketlemeden ses tonuna kadar diğer marka deneyimiyle nasıl etkileşime girdiğini düşünün.
Uzmanlardan 25 logo tasarım ipucu
Doğru yazı tipini seçmek logo tasarım sürecinin kritik bir parçasıdır - gerçekten de dünyanın en tanınmış markalarından birçoğu, mesajlarını iletmek için tamamen tipografiye dayanan sözcük markalarıdır.
Tipografinizden daha fazla yararlanmak için logo tasarım ipuçlarımızı aşağıda bulabilirsiniz.
06. Yazı tipinizi dikkatlice seçin
Son yıllarda Sans serif yazı tipleri , son yıllarda çoğunlukla minimalist hareketle el ele tutuşarak logo tasarımına hakim olmuştur; örnek olarak, Pentagram'ın Windows, MasterCard ve University of the Arts Londra'daki yüksek profilli örnekleri bulunmaktadır.
Google, 2015'te, uzun süredir devam eden serif logosunu çok daha dostça, daha çağdaş bir sans serifiyle değiştirdi. Eğilimlerin kendi kararını bulut haline getirmesine izin verme: Bir serif yazı tipi en son projeniz için hâlâ doğru seçim olabilir, özellikle şık ve lüks veya geleneksel ve profesyonel bir hisya ihtiyaç duyarsanız, seçeneklerinizi araştırmak için zaman ayırın.
07. Kişilik eklemek için ince ayar yapın ve düzeltin
Bir logo tipinde, özellikle Helvetica gibi bir logo türüne mevcut bir yazı tipi kullanırsanız, markanın kişiliğini geliştirmek ve geliştirmek için görüntü, renk paleti, ses tonu vb. Gibi diğer dokunmatik noktalara daha fazla baskı uygulanır. .
Mevcut bir yazı karakterinde basit bir logo türünü belirlerken yetenekli izleme ve karakter aralığı önemlidir. Geniş izleme tipi, sofistike ve yetkili olabilir, sıkı, titiz karakter aralığı bireysel harf formlarını kendi başına bir birim olarak birlikte kilitlemeye yardımcı olabilir.
Logotip biçimindeyken, yazı karakterinin düzeltilmesi ve değiştirilmesi harf formları arasındaki bağlantıları yumuşatabilir veya markanın tonunu uydurmak için eşsiz bir bükülme katabilir - bir örnek keskin, ilerici bir his vermek için mektup terminallerini eşleme açılarında kesip çıkarmak olabilir.
08. Resimli, tam sipariş tipi düşünün
Bazen varolan bir yazı karakteri onu kesmez ve elle çizilmiş bir tipografik muamele marka için daha uygun olur. Belki de yüzyılı aşkın bir süredir gelişen en ikonik örnek Coca-Cola'dır.
Piyasanın lideri, en az yedi büyük iterasyondan geçen şiddetli rakibi Pepsi ile kıyaslandığında, 1800'lerin sonlarında yaptığı gibi aynı logoyu taşıyor. Coca-Cola, 1960'lı yıllarda Pepsi'nin yaptığı gibi, tanıdık bir tarama senaryosunu bir bayat serif bırakmış olsaydı, karışıklıklar olurdu.
Nokta basittir: gerçek anlamda benzersiz, kendine özgü bir bit illüstrasyon tipi elde edin ve kendinize gerçek uzun ömürlü bazı güçlü marka tanıma satın aldınız. (Her ne kadar başarısız olursa da, bu ücretsiz elyazısı yazı tiplerimükemmel seçeneklerdir).
09. Serendipitous harf kombinasyonlarını keşfedin
Monogramların giyinme önlükleri ve düğün davetiyeleri ile sınırlı olması gerekmez ve doğru tedaviyi verdiklerinde, tipografik bir kilitleme oluşturan şirket baş harfleri, bir markaya basit ama etkili bir amblem oluşturabilir.
Moda sektöründe bu durum özellikle göze çarpıyor - Coco Chanel'in birbirine kenetlenen Cs ve Yves St Laurent'in çarpıcı örnekleri olan dolar işareti esque lockup.
Bazen en basit dizgi bile, düzgün gelişen, dahiyane katlanmalara yol açabilecek serendipitous kazaları ortaya çıkarabilir. Klasik bir örnek, Landor'un FedEx markası, 'e' ile 'x' arasındaki gizli ok, başka türlü sans serif logotipini logo tasarım eleştirmenlerinin dünyaya tanıtmasıdır.
Farklı yazı karakterlerinde marka adını yazmayı deneyin ve belki de kendi eserinizde benzer bir mutlu kaza meydana gelebilir.
10. Tüm yazı karakterinin sahipliğini alın
Müşteriniz bunu karşılayamıyorsa, Dalton Maag veya Fontsmith gibi uzman bir ısmarlama tasarım ajansı ile çalışarak tamamen markalı bir yazı tipi ailesi geliştirmek, tipografiyi bir markanın kişiliğinin ön ve orta kısmına koyabilir, markanın logosunu aşar ve tüm marka iletişimlerine nüfuz edebilir.
Aralarında, bu iki kurum Nokia, Lush, Rio 2016, Sainsbury, ITV ve Lloyds gibi bir dizi marka için çalıştı. Dalton Maag'ın kurucusu Bruno Maag, "Bir markanın ses tonunu duygusal niteliklerine göre tanımlıyor" diye belirtti Bilgisayar Sanatları, video röportajında şunları söyledi:
"Univers, Arial veya Helvetica gibi garip bir yazı karakteri, daha açık, sıcak, samimi, yaklaşılabilir ses tonlarına sahip bir hümanist şair serüveni olan bir Frutiger'den çok daha erkeksi, mekanik ve mühendislik duygusu daha soğuk hissediyor. Halbuki bir serif yazı tipi eskiymiş veya kitap olarak görünebilir. "
Dünyanın en ikonik markalarından bazıları şirket adı kaldırıldığında fark edilebilir. Daha da özel bir kulüp, belirli bir şekli sahiplenmeyi başarmıştır; böylece markasıyla bilinçaltıyla ilişkilendirilebilecek bir logo biçimine tam olarak ihtiyaç duyulmamaktadır.
Şekli ve sembolize hakim olmanıza yardımcı olacak beş logo tasarım ipucu.
11. Temel ilkelere geri döndür
Logo tasarımının en iyi örneklerinin hepsine uygun birkaç altın kural vardır. Öncelikle ve belki de en önemlisi: basitlik.
Düşüncelerinizi konseptinize koyun, ancak idamı gereğinden fazla yerine getirme ya da yalnızca onun uğruna marka süsleme. Ölçeğin ve uygulamanın çok yönlülüğünün yanı sıra kolayca tanınmasını istiyorsunuz. Düşünün: bir web sitesinin altbilgisinde küçük kullanıldığında da işe yarayacak mı, binanın önüne emblazoned mi?
Kavramınızın sadeliğini test etmenin harika bir yolu, en basit biçimine ulaşana kadar öğeleri çıkarmaya devam etmektir. Burda acımasız ol. Birkaç kaba vuruşla hızlı bir şekilde çizim yaparsanız hala farkedilebilir mi? En özgün, en belirgin özellikleri nelerdir? Genel olarak, basit bir logo tasarımı, daha unutulmaz olacak.
12. Şekil psikolojisini anlama
Herhangi bir logo tasarım uzmanının dişlerini kıvırmasını garanti eden bazı 'küçük resim' tarzı görsel klişeler var. Her ne pahasına olursa olsun, 'fikirler' veya glob'ları 'uluslararası' olarak kısaltmak için ampuller gibi yaygın suçluları kullanmaktan kaçının.
Fakat şekli psikolojisi belirgin olanın çok ötesine geçer. Çoğunlukla etkileyici Bauhaus Tasarım Okulu'nun sembolü olarak kullanılan sarı üçgen, kırmızı kare ve mavi daire - şekil ve rengin kültürel ve dil engellerini aşabileceğini savunan Wassily Kandinsky'nin araştırmasının ürünüdür.
Kandinsky, parlak, zingy sarı'nın bir üçgenin açısal keskinliğini tamamladığını savundu; serin, spiritüel mavi, bir daire için mükemmel bir uyum; topraklı, iç organik bir kırmızı, bir kareye güzel şekilde ortak olur. Renk teorisini daha sonra biraz daha ayrıntılı olarak keşfedeceğiz.
13. Ana ızgaralar ve yapı
Tasarım ajansları, eskiz defterlerini, ister Behance veya Dribble gibi çevrimiçi platformlarda isterse de kendi web sitelerindeki proje vaka incelemelerinin bir parçası olarak halka yayma konusunda giderek yaygınlaşıyor ya da tasarım basınında yayınlanıyor.
Çoğu zaman, bu tasarımlar, tasarımın kompozisyonunun teknik yönünü, şekillendirme özel eğrilerini ve açılarını ve yapımının temelini oluşturan ızgarayı açığa çıkarmayı ve tartışmayı içerir.
Bu tür projeler, kendi eserinizi bilgilendirmek için paha biçilemez referans noktaları olabilir ve uygulama sırasında altın oranın hayatta kalması gibi soyut tasarım ilkelerine yardımcı olabilir .
14. Negatif alanı kullan
Akıllı kullanımı negatif boşluk işareti marka tanımaya yardımcı olacak şekilde espri kullanarak, bir gülümseme artırabilir. Yukarıda tartışıldığı gibi, FedEx sadece tamamen tipografik bir işaretle kullanılan akıllı negatif alanın sıkça kullanılan bir örneğidir, ancak bunu kullanan sembollerin çarpıcı örnekleri de vardır.
Akıllıca ve uygun bir şekilde kullanıldığında, negatif alan, bir çıkıntı ile sadeleştirmenin daha unutulmaz bir marka markasına götürebileceği teorisini takviye eden bir logo tasarımına ilave bir anlam da katabilir.
Zeka ve mizahdan faydalanma
Negatif boşluk, bilerek gülümsemek için yalnızca bir yol. Pentagram'ın kurucu ortağı Alan Fletcher, grafik tasarımda basit zekayı kullanmanın önde gelen öncülerindendi , özellikle de logo tasarımına güzel bir şekilde uyum sağlayan bir uygulama.
Başlangıçta Beryl McAlhone ve David Stuart tarafından yazılmış ve kısa süre önce The Partners'da Nick Asbury ve Greg Quinton tarafından güncellenmiş ve güncellenmiş olan seminal tasarım kitabı "Gülümseme Gülümseme: Grafik Tasarımda Witty Thinking", zekayı tanıtmak için istekli iseniz ideal bir referans Fletcher da dahil olmak üzere dünyanın önde gelen üslerinden gelen ilham verici örneklerle doludur.
Quinton ve Asbury, 2016 sürümüne giriş yaptıklarında şunları söylüyor: "Wit, Google, Apple ve Coca-Cola gibi devlerin başarısı için ayrılmaz olan büyük iş, bavulları macera araçlarına, evdeki elektrikli süpürgelere çeviren simyadır. Arkadaş."
Renk psikolojisi büyüleyici ve ister sembolik tabanlı logo isterse de bir kelime markası hazırlarken marka birliği oluşturmada çok önemli bir rol oynuyor.
İşinizde renk teorisini kullanmanıza yardımcı olacak beş logo tasarım ipucu.
16. Renk tekerini anlama
Renk teorisinin özünde renk tekerleği, 1666 yılında Sir Isaac Newton tarafından tasvir edilen farklı şekillerde renkleri birleştirmek için vazgeçilmez bir araçtır. En yaygın versiyon, 'RYB' renk modeline dayanan 12 renk sunar.
Burada, ana renkler kırmızı, sarı ve mavi olup, üç ana renk (yeşil, turuncu ve mor) iki ana renk karıştırılarak oluşturulmuştur. Son olarak, birincil ve ikincil renkleri karıştırarak altı adet üçüncül renk oluşturulur.
Bir renk çarkı kullanarak hoş renk armonileri yaratmak için altı ana teknik vardır. Tamamlayıcı renkler direksiyonda birbirinin karşısındadır (örneğin kırmızı ve yeşil, örneğin Heineken veya mavi ve sarı, örneğin IKEA); benzer renkler tekerleğin yanında yan yana; ve üçlü renkler çarkın etrafında üç eşit aralıklı renk içerir.
Diğer şemalar bölünmüş tamamlayıcı (ana taban renginin tamamlayıcısına bitişik iki renk kullanan) içerir; dikdörtgen, iki tamamlayıcı çift etrafında dört renk şeması; ve son olarak kare, dikdörtgenin aksine, renklerin eşit aralıklarla yerleştirildiği başka bir dört renk şeması.
17. Renk düzenlerini dikkatle yönetin
Yukarıdaki renk armonilerinin birçoğu, logo tasarımında başarılı olmak için dikkatli bir yönetim gerektirir ve renkler genellikle eşit miktarlarda kullanılmamalıdır.
Tamamlayıcı renkler aşırı derecede kullanılırlarsa, örneğin benzer düzenler ters problem yaşarken çok yoğun olabilirler: nazikçe göze hoş geliyorlar fakat karşıtlıkları yok - ve baskın bir renk seçmeli, diğerlerini destek ve aksan olarak kullanmalısınız sadece renkler.
Üçlü planlar daha canlıdır, ancak yine de üçünün baskın bir rengi seçerler. Yeni başlayanlar için, kontrast ve uyum açısından iyi bir doğal denge olduğu için, genellikle bölünmüş tamamlayıcı bir plan seçmek en güvenli yöntemdir.
Dikdörtgen ve kare planlar, ekstra renk ile oynamak için nispeten çok yönlüdür, ancak yine de bir baskın olmalı - sıcak ve soğuk renkler arasındaki dengeye özellikle dikkat etmelisiniz.
18. Ruh halini kontrol etmek için renk kullanın
Seçtiğiniz renk paleti, kısmen basit estetik nedenlerden ötürü bir logo tasarımını bozabilir veya bozabilir; aynı zamanda renklerin psikolojik birleşiminden dolayı önceki sayfadaki Bauhaus teorisinin bir parçası olarak kısaca değindik .
Basit bir seviyede, spektrumun sıcak tarafındaki renkler (kırmızı ve sarı gibi) cesur, canlandırıcı ve enerjiktir; soğuğa mavi ve yeşil renkleri ise sakinleşerek kendilerini daha fazla sakin hissettirir.
Bu, markalaşma söz konusu olduğunda özellikle önemlidir: duygusal bir düzeyde, tüketicilerin baktıklarında nasıl hissettikleri konusunda; aynı zamanda pratik açıdan, pazarın çarpıcı görünümü açısından.
Bununla ilgili daha fazla bilgi için markalaşmada renk kullanma konusundaki tasarımcı kılavuzumuzu okuyun .
19. Araştırma sektörüne özgü renk eğilimleri
Sektöründe bir renk sahibi olan bir marka , bazı durumlarda logo olmaksızın veya adından söz ettirmek bile anında tanınma imkânı sağlayarak muazzam bir rekabet avantajı sağlayabilir.
Elbette, tümüyle renk sahibi olmak kolay değildir ve logo tasarımının ötesine geçmektedir: markanın tüm unsurları ve reklamcılıkta becerikli planlama ve uygulama gerekmektedir.
Belli bir rengin popülaritesine ve pazar doyumuna bağlı olarak resmi olarak kayıtlı bir Pantone gölgesi (Cadbury 2685C gibi) veya o rengin kullanılacağı rekabette tek marka olarak genel olarak konuşabiliriz.
Herhangi bir pazar sektöründe renk temelli üstünlüğü elde etmek için ilk adım, egemen eğilimleri anlamaktır - mavi, örneğin finansal sektörde yaygın olarak kullanılırken yeşil çevre örgütleri için markalaşmada sıklıkla bulunur. Bazen barizden kaçınmak öder.
20. Siyah beyaz unutmayın
Bütün bu renk konuşmalarından sonra, dünyanın en simgesel logo tasarımlarının bir kısmının tamamen siyah beyaz olduğunu unutmak kolaydır ve bu paletin tanıdığı keskin kontrastdan güçlü bir şekilde faydalanabilirsiniz.
Tabii ki, birincil logo tasarımınız şahane teknik renkte olsa bile, yine de farklı uygulamalar için siyah-beyaz olarak etkili bir şekilde çalışması gerekir.
Logo tasarımınız anlam taşımak için renk kullanıyorsa, renk kaldırıldığında bu anlamı nasıl yansıttığını düşünün. Bazen bu, tasarımınızın farklı unsurları arasındaki kontrastı değiştirerek monotonda yeniden üretildiğinde hala anlam ifade etmesi anlamına gelebilir.
Logolar tecrit halindedir; uygulanmaları gereklidir. Logo tasarımınızı tamamladıktan sonra, son aşama daha geniş bir marka planının parçası olarak hayata geçirmektir.
Bu önemli nihai aşamaya odaklanmak için beş logo tasarımı ipucu.
21. Her zaman ikinci bir görüş alın
Tasarım aşamasında kaçırmış olabilecek şeyleri tanımlamak için ikinci bir (veya üçüncü) göz çiftinin değerini hafife almayın. Logo tasarım konseptinizi hazırladıktan sonra, öngörülemeyen kültürel yanlış anlamalar, imalar, talihsiz şekiller ve gizli kelimeleri ve anlamları kontrol edin.
Birçok tasarım stüdyosu, sürekli eş incelemeyi etkinleştirmek için işlerinizi surlarda devam ettirmeyi savunuyor ancak yalnız bir serbest çalışanı iseniz, işinize göz kulak olması için bazı güvenilir iş arkadaşları bulmaya çalışın ve elbette lehinize dönün .
22. Markanın dünyasının geri kalanını geliştirin
Bir logo tasarımı markalaşma düzeninin yalnızca küçük bir bileşenidir - ve daha geniş bir "marka dünyasının" bir parçası olarak diğer etkinleştirme noktalarıyla birlikte geliştirilmelidir.
Bu terim Shoreditch merkezli ajans SomeOne'daki marka oluşturma sürecinin ayrılmaz bir parçasıdır. Ve kurucularından olan Simon Manchipp Computer Arts ile yapılan video röportajında yukarıdaki gibi ortaya çıktığından, basitçe tutarlı olmaktan çok farklı unsurlar arasında tutarlılık sağlamak çok daha iyi.
"Tutarlılık tek hücrelidir - aynı şey her gün" diye bağırıyor. "Uyumlu farklıdır: işleri daha esnek, daha akıllı bir şekilde."
23. Nasıl canlı hale getirileceğini düşünün.
Modern markalaşma pazarında, bitmiş bir tasarım çalışmasının köşesinde sessizce oturan statik bir logo genellikle yeterli değildir. Logo tasarımınızın dijital uygulamalar için harekete geçirildiğini düşünün ve potansiyelini keşfetmek için gerekirse animasyon veya hareketli grafik uzmanlarıyla işbirliği yapın.
Animasyonla canlandırılan logoların bir kaç örneği: Birincisi, Sagmeister & Walsh'un Fonksiyon Mühendisliği, oysa Meccano benzeri bir bükülme katıyor.
Ve ikinci olarak, Bond'un Sanat Üniversitesi Helsinki, virajlı, tip yönlendirmeli logonun dinamik, modern hissini arttırmak için çarpıtıyor ve çarpıtıyor.
As VR devrimi devam ediyor, daha gelişmiş etkileyici marka deneyimleri giderek erişilebilir hale gelmektedir ve son yıllarda marka ajansları da logo tasarımı için çok daha dinamik, öngörülemeyen bileşeni tanıtmak üretken tasarım ve kullanıcı katılımı potansiyeli inceledik.
Elbette bu her zaman mümkün değildir, ancak açık fikirli olun ve mümkün olduğunda yeni tekniklerle denemeler yapın.
Yukarıdaki videoda, iki Marka Etkili Ödülleri 2016 hakimi - ManvsMachine'nin Curtis Baigent, Wolff Olins'ten Ben Gibbs - interaktifliğin ve hareket tasarımının markanın gelecekte oynayabileceği rolü tartışıyor.
24. Müşterinizin yardım etmesine yardımcı olun
Kapsamlı marka kullanım kılavuzu , renk seçeneklerinden, logo tasarımlarının kullanılacağı minimum ve maksimum boyutlara, konumlandırma kurallarına, aralıklara - diğer tasarım öğelerinden dışlama alanları da dahil olmak üzere - ve gerginlik veya çarpıklık gibi her türlü kesin hayata kadar her şeyi kapsamalıdır.
Bazı ajanslar, müşterinin kendi ekibine pürüzsüz ve tutarlı bir devir teslim etmesini sağlamak için onlarla yemin eder; Diğerleri, aşırı derecede kısıtlayıcı ve kuralcı olabilirler.
Tasarım odaklı baskı Unit Editions, dünyanın dört bir yanından en iyi uygulama örneklerini içeren iki başlık yayınlamıştır - Kılavuzlar 1 ve Kılavuzlar 2 - stüdyo kitap rafınızın onları doğru şekilde elde etmenize yardımcı olacak çok değerli başvuru kaynaklarından yararlanmasını sağlıyor.
25. Kamu eleştirileri ile başa çıkma
Son birkaç yılda, sosyal medya daha yaygın hale geldi ve her insan ve köpeği tasarım hakkında fikir geliştirdi. Buna göre, bu son nokta, nadiren yüksek profilli yeniden pazarlama egzersizi üzerinde çalışan herkesin aklınızda bulundurması gereken şeylere zaman zaman bir rahatsızlık vererek gelişti.
Yukarıda belirttiğimiz gibi mükemmel bir marka oluşturma şeması yalnızca bir logo tasarımından çok daha fazlasıdır ancak Twitter gibi platformlarda, yeni yayınlanan bir proje genellikle tek bir imge tarafından kapsüllendiğinde, bu genellikle ilk ve tek şeydir halk atlar.
Londra merkezli DesignStudio, Airbnb ve geçtiğimiz günlerde Premier League ile birlikte, bu videonun sosyal medya eleştirisiyle nasıl ele alındığını açıklayan son birkaç yıldır bu geriliği birkaç kez yaşadı.
Johnson Banks, gittikçe artan tasarım konusundaki ilgisini benimsedi ve süreci önemli aşamalarında halkı dahil ederek ve seçilen yaratıcı rotaları yönlendirecek şekilde Mozilla'nın aşırı açık, tamamen açık kaynaklı bir tasarım markası dizayn süreci boyunca harekete geçirdi.
Yorumlar
Yorum Gönder